Sembla que tothom coincideix en la necessitat d'unitat i de que la IX Assemblea Federal d'IU sigui la del tancament de les ferides internes que tant mal ens han fet.
Quan dic tothom, m'estic referint a totes les persones normals (la majoria) que formem part d'IU, d'EUiA o d'EB. Però hi ha un esser que no és normal, és un esser terrorífic amb que s'espanta els militants i simpatitzants més joves de la nostra coalició. Com que ja fa bastant temps que no apareix, molts ja pensaven que havia desaparegut, fins i tot que mai no havia existit.
Però amics, no us podeu en refiar. S'amaga i surt a traïció mirant de fer tot el mal possible. Diuen que ara va sol i que està molt enrabiat.
I avui a sortit. Però ja no fa mal, els temps han canviat i la canalla ja no creu en monstres. I els que ja no som canalla, el que estem és curats d'espants. Si voleu saber una mica més sobre la reaparició d'aquest esser de llegenda i de terror us recomano que visiteu el bloc del company Romenauer. Aquí us ho explica tot. Ah! i com que les persones d'IU sembla que s'han pres la patacada electoral amb filosofia i bon humor, no us perdeu tampoc el vídeo amb que il·lustra la historia en Romenauer. Tot un exemple de l'època en que els monstres dominaven IU.
traducción al español
Jo.
ResponEliminaAvui que ja m'estic recuperant de la depressió post 9-M i apareix aquest vell nuvol gris que em destrossa el dia