El bloc d'Iñaki Escudero
23 de setembre del 2010
29SET: Sí, pot servir!!! Memòria!
Les vagues fetes fins ara sempre han fet canviar alguna cosa. Tinguem memòria!
1 comentari:
ATEO - ROJO - MASON
29 de setembre del 2010, a les 10:45
Jo no soc tant optimista com vostè, però espero que el que erri sigui jo i no vostè. Sort.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Jo no soc tant optimista com vostè, però espero que el que erri sigui jo i no vostè. Sort.
ResponElimina