El bloc d'Iñaki Escudero
10 de novembre del 2008
La 5a Assemblea d'EUiA en imatges
Doncs si, així som nosaltres (i així hauríem de ser sempre). Units, amics i parlant de política.
Això, és la gent d'EUiA.
1 comentari:
Marc
10 de novembre del 2008, a les 21:54
i la Gent Amiga d'EUiA :)
Mira el meu darrer post i a veure que et sembla!
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
i la Gent Amiga d'EUiA :)
ResponEliminaMira el meu darrer post i a veure que et sembla!