10 de novembre del 2008

La 5a Assemblea d'EUiA en imatges

Doncs si, així som nosaltres (i així hauríem de ser sempre). Units, amics i parlant de política.
Això, és la gent d'EUiA.

1 comentari:

  1. i la Gent Amiga d'EUiA :)

    Mira el meu darrer post i a veure que et sembla!

    ResponElimina