El bloc d'Iñaki Escudero
15 de desembre del 2008
pressupost que NO!!!
perquè demanem:
més despesa social
,
més serveis pels ciutadans
,
més inversió en joventut
,
menys càrrecs de confiança, menys despeses sumptuàries, menys despeses per a beatificacions...
diem no a aquest pressupost!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada