25 de març del 2010

El rei defensa els toros

Diuen que la defensa feta avui pel rei espanyol de les curses de braus li ve d'aquí:


Però sembla evident que, en el fons, es tracta d'una simpatia que li prové de subconscient:

1 comentari:

  1. Todo lo que sea diversión "españolísima" será del agrado del borbón.

    No hacer nada es su función y, entre esas funciones, está la de mantener la boca cerrada sobre temas que están en debate.

    un saludo Iñaki.

    ResponElimina