El bloc d'Iñaki Escudero
8 de març del 2010
Les dones necessitem les esquerres Les esquerres necessitem les dones
Aquí us deixo enllaçat el manifest elaborat per l'
Àrea de la Dona d'EUiA
amb motiu de la celebració avui del
dia internacional de la dona treballadora
:
Les dones necessitem les esquerres. Les esquerres necessitem les dones
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada