El bloc d'Iñaki Escudero
22 de juliol del 2010
Tot els independentistes són...: COMUNISTES!!!
1 comentari:
Jordi Casals i Prat
26 de juliol del 2010, a les 20:04
Que ho dubtaves???? El Gran líder Kim Il Sung també ho era! de comunista... hahahahaha!
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Que ho dubtaves???? El Gran líder Kim Il Sung també ho era! de comunista... hahahahaha!
ResponElimina