El bloc d'Iñaki Escudero
15 de novembre del 2011
Jo que sempre he defensat ZP com a un heroi, ara m'he enamorat de la 'niña' de Rajoy!
Mireu aquest divertit vídeo de les
Joventut Comunista-CJC
demanant el vot per a
ICV-EUiA
...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada