24 de desembre del 2008

Gabilondo (enorme periodista) despulla Zapatero

Trobo aquest vídeo gràcies a l'amiga Àngels Martínez, impressionant (el vídeo i l'Iñaki Gabilondo). Al igual que li va passar a Felipe González, amb la ja famosa pregunta de la "X" dels GAL, ZP va anar a l'entrevista de la "cadena amiga" Cuatro pensant que seria un passeig. I allà es va trobar Gabilondo, considerat reiteradament (per alguna cosa serà) per l'opinió pública com el periodista més independent (dins del que hi ha). Gabilondo li va ensenyar l'esquer i el mentider ZP va caure de ple.
Trigarà l'opinió pública tants anys en desemmascarar aquest entabanador com va trigar amb FG? A mi no m'enganya, però no ara, ja fa temps que el vaig "calar"...

1 comentari:

José Luis de la Torre ha dit...

Has anat més ràpid que jo. Jo volia publicar-ho perquè m'ha semblat una "pillada de carpa" a Zapatero.

Molt encertat l'Iñaki (el Gabilondo per dir-ho, i tú per fer-hi difussió jeje).

potser també t'agradi...

Related Posts with Thumbnails