El bloc d'Iñaki Escudero
13 de maig del 2010
Bajo ningún concepto. No va a pasar!!!
Es un mentider. Ha enganyat tohom i no canviarà...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada