24 de maig del 2010

Entrevista al programa "Angle Obert" del 9TV

Us enllaço l'entrevista que em van fer el passat dimarts al programa del 9TV, Angle Obert:

2 comentaris:

  1. Vaja, Iñaki, quin tercer grau! Però te'n surts molt bé. L'enhorabona per la tranquilitat, la "conya marinera" soterrada i la lucidesa! Una abraçada

    ResponElimina
  2. Merci Àngels!
    En descàrrec dels amics Agustí i Josep s'ha de dir que el programa sempre aposta per entrevistes incisives (cosa que, si m'agrada per a tercers, jo també haig d'acceptar).
    Va ser un 3r grau molt 'amigable'...

    Salut!

    ResponElimina