El bloc d'Iñaki Escudero
21 de setembre del 2010
Els sindicats no estan sols
No, no estan sols! Bona part del món associatiu català es suma també a la convocatòria de Vaga General. Aquesta retallada ens afecta a tots i totes. SUMA'T!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada