El bloc d'Iñaki Escudero
20 de setembre del 2010
Encara et falten motius!?
Doncs mira el lipdub de la CONC. Collonut!!!
Ah! I els motius dels treballadors de món de la cultura!
PELS TEUS DRETS. AIXÍ NO!!! EL 29 FES VAGA!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada