El bloc d'Iñaki Escudero
25 d’agost del 2013
Banderes submarines...
Deixo aquí aquestes dues fotografies publicades als mitjans de comunicació amb poques hores de diferència.
Que cadascú opini el que vulgui, que jo no ho faré...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada