El bloc d'Iñaki Escudero
26 d’agost del 2013
Los imbeciles no sufren
Què gran! Però que gran que era don Fernando Fernan Gómez!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada