El bloc d'Iñaki Escudero
10 de setembre del 2010
Realment, existeixen motius per fer una vaga general?
Als que respongueu que no (i sou treballadors) us recomano fefaentment que la visualització sencera d'aquest vídeo:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Visualitza la versió per a mòbils
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
potser també t'agradi...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada