Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris guerra. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris guerra. Mostrar tots els missatges

9 de novembre del 2010

El món occidental retractat al Sàhara

La salvatjada perpetrada pel Marroc contra el poble sahrauí ha deixat al descobert les vergonyes i la hipocresia occidental. El militarisme dels EUA, acompanyat per la submissió europea, que es posa al servei de la desmembració iugoslava, o que maxaca el poble afganès per a posar al capdavant de l’estat un corrupte que acaba pactant amb els talibans, o que desfà l’estat iraquià en busca d’armes imaginàries i petroli real, aquest militarisme no serveix per al Marroc.

Marroc és aliat i té carta blanca per fer totes les bestieses que vulgui. I la vergonya espanyola que va prometre un referèndum fa... 35 anys!!! i que ara posa en el mateix nivell de responsabilitat els agressors i les víctimes.

El Sàhara és un poble oblidat, fins i tot més que el palestí. Quina grandíssima hipocresia! On són ara els llibertadors? Què farà la decrèpita monarquia espanyola agermanada amb l’alauita? I, a sobre, els “estats democràtics” ens continuaran donant lliçons de moral i pacifisme.

Tota la solidaritat, des d’aquesta bitàcora, al poble sahrauí en la seva lluita. És totalment legítim que facin servir tots els mitjans al seu abast, TOTS, per a defensar-se de l’agressió marroquina.

Han escrit del tema des de l'esquerra:

18 de gener del 2009

És o no és?

Hi ha persones que es posen les mans al cap quan es compara el que està fent actualment l'estat terrorista d'Israel a Gaza amb el que va fer l'Alemanya nazi amb el poble jueu. Jo no, això és nazional-sionisme!


això l'he trobat al bloc d'Arkimia, que l'havia vist a Langostinos y lentejas

De la meva visita pel bloc d'Arkimia, també m'he emportat aquest gran article del Gran Wyoming (enemic n.1 de fatxes i similars) que publica al diari Público. Tractant el tema que tracta, només en puc afegir que... amen!

El derecho a la vida

Tal vez preocupados por el avance de la homosexualidad en España, no veo a los miembros de la Conferencia Episcopal enfáticos en la condena de la sangre derramada en la franja de Gaza. Al parecer, el derecho a la vida, tan defendido cuando se trata de evitar que las mujeres decidan sobre su embarazo, se pierde al alcanzar la categoría de infante. Lo importante es el embrión, que no tiene oportunidad de decidir. Los niños que mueren en los bombardeos ya pueden hacerlo y si, como ellos dicen, sus padres les ponen de escudos humanos, es su problema. El que dispara queda absuelto. ¿Consideran los que salen indignados a la calle a reivindicar “la familia” que volar una casa con todos los miembros dentro es atentar contra la unidad familiar? Tal vez el hecho de que mueran todos juntos preserva la esencia.

Para matar a un líder de Hamás, el Ejército israelí no dudó en asesinar, de paso, a sus ocho hijos (escudos humanos, al fin y al cabo) en una acción muy celebrada dado el éxito de la misión. Por alguna razón, estos crímenes no les provocan la reacción visceral que les producen las clínicas de interrupción del embarazo. Es posible que para la Conferencia Episcopal condenar el genocidio palestino, de verdad, como saben hacerlo cuando se lo proponen, sea ponerse del lado de la competencia. A los suyos, lo que de verdad les preocupa ahora es Cuba. Lo de Oriente Medio es muy complejo y está enquistado, no corre prisa. Son de color oscuro, ni siquiera cristianos, no son de “la familia”. Primero hay que acabar con lo de Fidel Castro.
Es lo que tiene la paz espiritual, que te permite dedicarte a arreglar un enchufe en pleno tsunami. Dichosos los llamados a esa altura moral. A los demás nos toca defender el derecho a la vida de los ya nacidos.

17 de gener del 2009

Gaza, 21 dies. I Love IU porta 3 setmanes denunciant aquest genocidi

Avui dissabte es compleixen 3 setmanes des de que l'estat terrorista d'Israel va començar la seva particular "solució final" amb la població Palestina, en especial la de la franja de Gaza.
21 dies en que els blocaires que formem part del l'agregador d'I Love IU (la blocosfera de l'entorn d'IU) no hem deixat de denunciar aquesta brutal massacre. Hem intentat fer servir la "xarxa" per a difondre les terribles notícies que arriben de Gaza. Ens hem trobat amb la resposta d'un lobby molt bé organitzat que ha seguit (i perseguit les nostres iniciatives), bé oposant-se en massa en determinats "foros", bé inserint insults en els blocs. No tenen res a fer. Continuarem la denúncia i l'activisme en contra de la guerra i la "solució final" que està aplicant l'estat sionista d'Israel.
Com a recull d'aquest activisme dels membres d'I Love IU, i gràcies a una iniciativa i feinada del company "ceronegativo", us deixo a continuació les entrades que hem penjat durant aquestes 3 setmanes de barbàrie. Com podreu comprovar, quiets, precisament quiets, no hem estat.


16 de gener del 2009

Nuet torna obligat per la "democràcia" sionista

Joan Josep Nuet, senador d'EUiA, no ha pogut finalment trencar el bloqueig del port de Gaza a bord de "l'Esperit de l'Humanitat", vaixell amb que volia portar, juntament amb d'altres diputats europeus, medicaments i aliments a la població assetjada de Gaza.
L'única democràcia de la zona, com la qualifiquen els que la defensen i que tampoc deixa ja presentar-se a les eleccions els partits àrabs, ha assaltat "l'Esperit de l'Humanitat" en aigües internacionals amb 5 vaixells de la seva armada i l'ha obligat a tornar a Xipre, després de fer maniobres perilloses per a la seguretat de l'embarcació solidària.
Aquesta "democràcia" peculiar, que bombardeja instal·lacions de l'ONU o escoles, ha amenaçat fins a tres vegades amb disparar contra els diputats europeus si no tornaven enrere.

Així són les democràcies patrocinades i armades pels EUA, lliures... lliures de fer el que vulguin sense temor als organismes internacionals.
Demà, a les 5 de la tarda, el company Nuet arribarà a l'auroport del Prat.

6 de gener del 2009

Fàstic insuperable mentre els meus fills obrien regals...

FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA, FILLS DE PUTA...

Si, tu, grandíssim fill de puta!!!

3 de gener del 2009

Ja no te'n recordes, jueu? / Nos vimos en Berlín

Avui l'estat racista/sionista d'Israel ha començat la invasió de Gaza. La història es repeteix...



Que vueltas da la vida, pero que haces tú aquí, es que ya no te acuerdas,
nos vimos en berlín.
fue una madrugada de aquel invierno hostil, en una mazmorra, a punto de morir. No sabes si llorabas, de rabia o de dolor, yo vi caer tus lágrimas entre
sangre y sudor.
Fue sólo ayer cuando el nazi disparó en tu sien, sólo ayer, el campo de concentración, sí fue, sólo ayer, tortura y persecución, fue sólo ayer, suplicando de rodillas tu perdón.
¿ahora quién?, quién es el asesino
¿ahora quién?, quién mata sin razón
¿ahora quién?, utiliza las torturas
¡ahora tú! judío cabrón.

Qué vueltas da la vida, pero qué haces tú aquí, es que ya no te acuerdas,
nos vimos en berlín.
Fue una madrugada de aquel invierno hostil, en una mazmorra, a punto de morir. No sabes si llorabas, de rabia o de dolor, yo vi caer tus lágrimas entre
sangre y sudor,

judío cabrón!!

Soziedad Alkoholika (Nos vimos en Berlín)

29 de desembre del 2008

El millor dels millors contra el pitjor dels pitjors

Aquesta setmana els blocaires que formem part de la blocosfera roja, verda i violeta hem reaccionat amb fàstic i ràbia continguda (i no continguda) contra el brutal atac israelià contra la franja de Gaza que ha deixat centenars de morts, entre ells nens i nenes i demés població civil. Una macabra manera de recordar els innocents en el seu dia.
Les persones d'IU hem estat dels pocs que hem condemnat públicament l'agressió. En homenatge als assassinats i en condemna de la matança sionista hem decidit no fer l'habitual selecció de les 10 millors entrades setmanals. En el seu lloc, el millor de la setmana serà un recull de totes les entrades publicades a I love IU sobre aquesta massacre. Fins la data en que l'amiga Àngels Martínez Castells va tancar el recull, la llista és aquesta:

El company ceronegativo ha fet un seguiment que inclou reportatge amb fotografies de la manifestació de Madrid y un video amb Inés Sabanés. Ho podeu veure a ceronegativo.

24 de desembre del 2008

Gabilondo (enorme periodista) despulla Zapatero

Trobo aquest vídeo gràcies a l'amiga Àngels Martínez, impressionant (el vídeo i l'Iñaki Gabilondo). Al igual que li va passar a Felipe González, amb la ja famosa pregunta de la "X" dels GAL, ZP va anar a l'entrevista de la "cadena amiga" Cuatro pensant que seria un passeig. I allà es va trobar Gabilondo, considerat reiteradament (per alguna cosa serà) per l'opinió pública com el periodista més independent (dins del que hi ha). Gabilondo li va ensenyar l'esquer i el mentider ZP va caure de ple.
Trigarà l'opinió pública tants anys en desemmascarar aquest entabanador com va trigar amb FG? A mi no m'enganya, però no ara, ja fa temps que el vaig "calar"...

6 de novembre del 2008

26 de juliol del 2008

Karadzic detingut. Un criminal menys i les consciències occidentals més tranquil·les

Radovan Karadzic ha estat detingut. Aquesta setmana ens felicitàvem per aquesta bona notícia i ens sorpreníem per l'esperpèntica (mai millor dit) imatge d'un dels principals actors en la carnisseria ètnica en que es van convertir els Balcans durant els anys 90.
Fins aquí poc més hauria de comentar. De comentaris ja n'han fet, i molt encertats, els companys Raül, Jordi i Xevi. Però a mi m'agradaria expressar un punt de vista més general i llunyà de les veritats inamovibles de la premsa occidental.
Karadzic va ser un dement que ha de ser jutjat, encara que sigui amb retard, tot i que només sigui com a rescabalament de les seves víctimes. I el millor que podria passar és que el seu "compintxe" Mladic li fes companyia el més aviat possible. Però crec que la hipocresia amb que s'ha tractat tot aquest tema per part del poder polític i periodístic occidental és del tot denunciable.
A les repúbliques balcàniques encara resten molts personatges gairebé tan (sinó simplement tan menyspreables) com aquest parell. Molts viuen protegits per les autoritats dels seus països. Són autors de crims contra la població civil. La neteja ètnica la van començar els serbis, però no va ser patrimoni exclusiu seu.
criminals de guerra. Segle XXI
Els europeus tenim la pell molt sensible si de crims perpetrats al nostre territori es tracta. Imatges com les de Srebrenica i sobre tot Sarajevo ens van impactar, i de valent, però no em van impactar menys les de les neteges ètniques perpetrades durant els mateixos anys a l'Africa Negra. Cap a on mirava l'opinió publica i publicada europea i nord-americana? On són els responsables?
Tan cansats estem de veure les bestieses comeses pels governs sionistes a Palestina que ja només som uns poquets els que aixequem la veu? Es perseguirà els responsables? Es bombardejarà el país agressor?
I Iraq? Seran reclamades responsabilitats als promotors d'aquella matança per part del TPI? Algú se'n recorda de Txetxènia i del demòcrata Putin? On són els assassins de Couso!!!?

Em satisfà, i molt, la detenció de Karadzic, però escoltant les opinions de la premsa i dels organismes governamentals occidentals semblaria que el dia que enxampin en Mladic el TPI haurà de tancar les portes. I precisament, la credibilitat se la guanyarà el dia que darrera Karadzic, Milosevic o Mladic desfilin criminals contra els drets humans com a Bush, Blair, Aznar, Olmert, Putin... Sinó semblarà que només seran bombardejats i portats davant el TPI els que contravinguin els desitjos dels EEUU i a més no tinguin prou poder militar per a defensar-se. De moment, només xinesos i russos es poden considerar al marge de la neta consciència occidental i del seu poder militar.

potser també t'agradi...

Related Posts with Thumbnails